10:00 - 22:00

logo

YENİLENEN ANTARES KART



Antares Card

  • Müşteri Sadakatini Ödüllendirme programıdır.
  • AVM mağazalarda kullanılmak üzere, müşterilerine ceplerinde taşıyabilecekleri bir kart verir.
  • Müşteriler, nakit ya da kredi kartı ile yaptıkları alışverişlerde bu kart sayesinde puan kazanır.
  • Sonrasında, AVM içerisinde sisteme dahil herhangi bir mağazadan biriktirdikleri puan karşılığında diledikleri ürünü ücretsiz olarak alabilirler.
ANTARES KART HARCAYAN MAĞAZALAR ADIYAMAN ÇİĞ KÖFTE ADİDAS ARC AKSESUAR
ARZUM BAMBİ BARGELLO PARFÜM BELLONA
BEYPAZARI BAKLAVA Bİ'DOLU SAFRANBOLU LOKUMCUSU BİZBİZE KÜNEFE BOL ETLİCE
BOSCH CASİO CHİMA COLİNS
DERİMOD DİREM EGECE PETSHOP ERCİYES BÖREK / PASTANNECİM
ETİCHET FAKİR FERMANLI PİDE FETTAH USTA
GALERİ OPTİK GİOVANE GENTİLE GRATİS GYMFİT
HALI HOME HD DÖNER HD İSKENDER HDŞ LOKMAN
HİA KUAFÖR HİSAR İNTEROPTİK İŞBİR YATAK
JOURNEY KEMAL TANCA KOCATEPE KAHVE KONYALI HACI USTA
KORKMAZ KÖFTECİ RAMİZ KUMPİRCİM LAHMACUN KİNG
LG LTB MAD PARFÜM MADO
MCDONALDS MEVSİM AYAKKABI NİKE ÖZSÜT
PAN ÇİĞ KÖFTE PANÇO PHİLİPS QUEEN AKSESUAR
ROSSMANN SARAR SAYREM SETRMS
SİEMENS SOSİSCİM TAJ MAHAL GÜMÜŞ TANTUNİ KİNG
TEFAL TERAS KAHVE THİLA TURKCELL
ÜNAL KURUYEMİŞ WAFFLECIM . .
  • Yaşam tarzlarına, alışveriş tercih ve satın alma alışkanlıklarına göre kampanya, aktivite, anında kazanç, indirim gibi avantajlar sunar.
  • İş yerinin, işbirliği içerisinde bulunduğu diğer iş yerleri ile ortak pazarlama yapabilmesine yarar(Çapraz Kampanya).
  • Marka ve müşteri arasında sinerji yaratarak tüketici alışkanlığını arttır.
  • Müşteriler ile yakınlık, bağ oluşturur.
  • “Pasif / Belirsiz” AVM ziyaretçiliğinden, “aktif / seçkin” AVM müşteriliğine geçiş sağlar.
  • Yeni müşteriler ve sürekliliğin devamı sağlar.
  • Müşteri ile direk iletişim faaliyetlerine imkan sağlar.
  • Ödüllendirme: Bonus modülü sayesinde müşteriye akıllı alışveriş, yani günümüzün en geçerli pazarlama kuramlarından olan “tüketirken üretme” konsepti öğretir.
  • AVM ve mağazaları için yapılacak müşteri alışkanlıkları sonucu veri tabanı oluşturulur.
  • AVM’nin “maliyeti düşük getirisi yüksek” gerçek müşteri profiline ulaşmasını sağlar.
Antares Solal Ödülü

17 Haziran 2010 tarihinde gerçekleşen ödül töreninde Antares Kart, Solal Pazarlama Ödüllerinde Satış-Promosyon kategorisinde Ödül almıştır.

ANTARES KART KULLANIM SÖZLEŞMESİ
GENEL ŞARTLAR

1. Antares Kart’ın mülkiyeti Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş.'ye aittir. Başvuru formunun doldurularak imzalanmasıyla işbu başvuru formundaki şartlar kabul edilmiş sayılır.

2. Kart hamili, başvuru formunu eksiksiz olarak doldurup imzaladıktan ve görevliye teslim ettikten sonra kartını teslim alır. Kart hamili, başvuru bilgileri sisteme tanımlandıktan ve sistem tarafından onaylandıktan sonra kazanmış olduğu Bonus Puanları Antares Mağazalarında kullanabilecektir. Ancak kart talep başvurusunda bulunulması Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş.'ye hiçbir şekilde başvuruyu kabul etme, kart düzenleme yükümlülüğü getirmez. Antares Kart'ın geçerli olabilmesi için ilk kullanımda aktive edilmesi gerekmektedir.

3. Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. dilediğinde kartı, bir banka, finansman kuruluşu veya başka ortaklıklarına devredebilir veya başka programlarla birleştirebilir.

4. Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. kartın başvuru formundaki şartlara, kullanım amacına aykırı olarak kullanıldığı vb. durumları tespit etmesi halinde, kartın iadesini talep edebilir, karta el koyabilir, kartı iptal ederek kullanılmasını durdurabilir.

5. Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. bir yıl boyunca hiçbir işlem yapmamış kartlardaki puanları silebilir ve kartları iptal edebilir.

6. Kart hamili olmak için 18 yaşından büyük olmak gerekmektedir. Kart hamili kartı iyi durumda tutmak ve kullanım amacına uygun olarak kullanmak yükümlülüğündedir.

7. Kart hamili başvuru formunda bilgilerin doğru olduğunu, formda belirtilen bilgilere göre teslimatların yapılmasını kabul eder. Kart hamili formda beyan ettiği bilgilerin değişmesi durumunda bilgilerini güncellemekle yükümlüdür. Bilgilerin güncellenmemesi sonucu doğabilecek hatalardan ve bu hatalar sonucu doğabilecek zararlardan kart hamili sorumludur.

8. Kart hamili formda doldurduğu bilgilerin Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. tarafından belirlenen 3. kişiler tarafından düzenlenen kampanyalar, davet, posta, e-mail, sms gönderileri ve benzeri pazarlama faaliyetlerinde kullanılmak üzere paylaşılabileceğini kabul eder.

9. Kart, sadece kart hamili tarafından Türkiye genelinde Antares Kart üyesi Mağaza / İşyeri / İstasyonlarda ve Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. tarafından belirlenecek diğer kart ortaklıkları ve kampanyalar kapsamında kullanılacaktır.

10. Kartın 1 gün içinde 3 defadan fazla aynı mağazadan kullanılması halinde, 3'den fazla olan işlemlerde kart hamili herhangi bir puan kazanamayacaktır. Kartın 1 gün içinde kazanabileceği en yüksek puan miktarı Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. tarafından belirlenecek ve değiştirilebilecektir. Programın suiistimalinin tespiti halinde kart hamili herhangi bir puan veya hediye kazanamayacaktır.

11. Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. hangi işlemlere puan vereceğini, kart sahibinin ödeme tipine göre değiştirme hakkına sahiptir.

12. Bu programın, kart hamillerine herhangi bir sebep gösterilmeksizin içeriğinde değişiklik yapılabilir veya program kaldırılabilir.

13. Antares Kart'a ait hizmetlerin tamamı ancak aktivasyon yaptırılan cep telefonu numarasıyla kimlik ibraz ederek yapılabilir.

14. Tüzel kişiler ve şahıs şirketleri Antares Kart sahibinin yararlandığı avantajlardan faydalanamaz.

15. Yapılan alışverişlerin fatura/fişleri Antares Kart'a fatura/fişlerin üzerinde yazılı tarih baz alınarak 7 gün içerisinde işletilmek suretiyle puan hakkı kazanılır.

KARTIN ÇALINMASI, KAYBOLMASI
1. Kartın çalınması, kaybolması veya kullanılmayacak şekilde bozulması halinde kart hamili derhâl durumu Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş.'ye bildirecektir ve Antares Kartı iptal edecektir. Bildirim yapılıncaya kadar olabilecek her türlü zarardan kart hamili sorumludur.

2. Kart hamili eski kartla kazandığı puanları yeni kartına yükletebilmek için Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. bünyesinde bulunan Danışma Birimine bizzat gelerek eski kartında biriken puanlarının 1 hafta (7 gün) içerisinde yeni kartına yüklenmesini talep edebilecektir. Kart hamili, eski kartındaki puanları yeni kartına, ancak yeni kart başvuru formunda belirttiği bilgilerin eski kart başvuru formundaki kimlik/özlük bilgileriyle aynı olmasının tespiti halinde yükletebilir. Basım hatalarından kaynaklı yanlışlıklar bağlayıcı değildir.

KİŞİSEL VERİLERİN İŞLENMESİ AYDINLATMA METNİ

Kişisel verilerinizin, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) uyarınca, veri sorumlusu sıfatıyla Dolunay AVM Yatırım İşletme Konut İnş. Tic. A.Ş. (“Şirket”) tarafından hangi kapsamda işlenebileceği aşağıda açıklanmıştır.



Kişisel Verilerinizin Hangi Amaçla İşleneceği

Toplanan kişisel verileriniz, kişisel verilerinizi Şirketimize açıklamanıza konu olan; Antres Kart Başvuru ve Bilgi Formu (“Başvuru Formu”) kapsamında Antares Kart hamili olmanız dolayısıyla size daha iyi bir alışveriş deneyimi sağlanması, istatistiki bilgi toplanması ve derlenmesi gibi amaçlarla işlenmektedir. Kişisel verileriniz ayrıca; Şirketimiz ve Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki, teknik ve ticari güvenliğinin sağlanması; Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin beğeni ve alım motivasyonlarınıza göre özelleştirilerek önerilmesi için gerekli faaliyetlerin planlanması ve icrası; Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili faaliyetlerin yürütülmesi ile Şirketimizin kısa, orta veya uzun vadede ticari politikalarının planlanması ve icrası amaçlarıyla 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları dâhilinde işlenecektir.



İşlenen Kişisel Verilerinizin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Kişisel verileriniz; Şirketimiz ve Şirketimiz ile iş ilişkisi içerisinde olan kişilerin hukuki, teknik ve ticari güvenliğinin sağlanması; Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerin sizlerin beğeni ve alım motivasyonlarına göre özelleştirilerek önerilmesi için gerekli faaliyetlerin planlanması ve icrası; Şirketimiz tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden sizleri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimlerimiz tarafından yapılması ve ilgili faaliyetlerin yürütülmesi ile Şirketimizin kısa, orta veya uzun vadede ticari politikalarının planlanması ve icrası amaçlarıyla; iş ortaklarımıza, tedarikçilerimize, hissedarlarımıza, iştiraklerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere 6698 sayılı Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.



Kişisel Verilerinizi Toplamamızın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz Şirketimiz tarafından, Başvuru Formu ve hamili olarak kullanacağınız Antares Kart ile yapacağınız işlemler vasıtasıyla, fiziki ve elektronik ortamda, Başvuru Formunun kurulması ve ifası ile kişisel verilerinizin işlenmesi için açık rızanızın gerekli olduğu hallerde açık rızanızın elde edilmesine ilişkin hukuki sebeplere dayalı olarak toplanmaktadır.



KVK Kanunu’nun 11. Maddesinde Düzenlenen Haklarınız

Kişisel verisi işlenen gerçek kişilerin KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarıca sahip olduğu haklar aşağıdaki gibidir;


Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,

Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

6698 sayılı Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,

Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.



Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı Ayvalı Mahallesi Afra Caddesi No:1/A Etlik – Ankara adresine iadeli taahhütlü posta ile iletebilirsiniz. Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi yazılı olarak Şirketimize iletmeniz durumunda Şirket talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde talebinizi ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Şirket tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır.